Läskigt...
Jag har alltid noja över räkningar. Vill helst betala dem så snabbt det bara går så inget ska bli försenat. Idag när posten kom trodde jag att jag fått min nya mobilräkning, men det visade sig att jag inte betalt min för augusti. Jag hade antecknat på den att jag betalt den, men tydligen hade jag inte gjort det. Så det stod att om jag inte betalat omgående skulle abonnemanget stängas av. usch, hatar sånt här! Fattar inte hur jag kunde missa den. Jag missar aldrig!! De skulle inte få betalningen förrän imorn så jag är helt skraj att de ska stänga av mitt abonnemang... Hjälp!! Jaja, det löser sig väl.
Kommentarer:
Postat av: Sara
är du säker på att du nte betalat den då? de gör ju fel ibland. kolla gamla betalningar på nätet eller via telefon..
jag är väldigt misstänksam till påminnelser.
det bästa om man glömt på något sjukt sätt är ju att ringa dem, säga att man aldrig fick räkningen och att de måste skicka en ny, utan betalningspåminnelse och utan fler hot om att stänga av abbonnemanget. =D
Postat av: Nina
Jag var så säker på att jag betalt den att jag tänkte ringa och tjafsa med dem på en gång, men sen kollade jag upp betalnningshistoriken på min internetbank i alla fall, och det visade sig att jag inte hade betalt. Men jag har ringt till dem nu och sagt att pengarna är på väg... Så de ska inte stänga av mitt abbonemang.. =)
Trackback