Otäckt

Usch...det är riktigt obehagligt med den där avrättning som det skrivs om nu. De två männen som hittades skjutna. Och det värsta är att det är nära där jag bor. Ligger inte alls långt härifrån och det gör ju inte saken bättre...

Över till roligare saker...vi arbetade på jättebra med arbete idag. Så skönt att man har läget under kontroll. Dags för möte med handledaren så man kan kolla så det verkligen är okej, och se vad som behöver ändras (det kommer säkert vara en del grejor...) Men fan va skönt det ska bli de 16 maj när arbetet är inlämnat. Efter det ska jag ägna mestadelen av min tid på jobbet så jag får ihop lite mer pengar att stoppa undan till juni. Nu när jag håller på och lär mig har de sagt att jag får komma in när jag känner för det, och det ska jag verkligen göra! Och det märks att de vill att man ska komma in en hel del, och det är väl inte så konstigt, de vill väl att jag ska kunna systemet när jag börjar sen. Jaja, nog pratat om jobbet...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits