Juldagen

Så var julafton förbi. Men ännu några dar kvar på julen - skönt! Och vi har ju en till julafton imorn när vi åker till Örebro! Nu längtar jag faktiskt hem ganska mycket, ska bli så skönt att träffa familjen igen! Hade ni det bra på Julafton allihopa? Jag hade det som man ska - lugnt, skönt och mycket mat. Vi var hos Rs föräldrar hela dagen och åt mat, tittade på Kalle, åt mer mat och spelade poker. Och så delade vi ut julklappar såklart. Jag fick:
* En liten och nätt stereo som jag önskat mig så jag kan lyssna på radio och annan musik i köket. Fick en jättefin av R som kommer passa perfekt i köket. Tyvärr måste vi byta den idag för den brusar konstigt när man spelar CD-skivor på den. Radion fungerar som den ska...
* Knivställ med två fina japanska knivar fick vi av Rs föräldrar. Vi hade önskat oss detta så det var perfekt - vi behöver verkligen mer och bra knivar!
* En drömfångare - så vacker. Ska lägga upp bild på den sen!

Ja, det var en bra julafton! Var nöjd med julklapparna jag/vi gav bort också. R fick Call of Duty 4 till Xbox (och två skivor med Rena Rama Rolf på skoj, för han älskade den serien på teve), Rs mamma fick 300 kr i presentkort på KappAhl. Hon ville ha morgonrock, men det är så svårt att köpa till nån annan så nu kan hon välja själv. Rs pappa fick dokumentären Planet Earth och blev jätteglad! (I vanliga fall är hans standardfras "Vad ska jag med det här till?", men verkade han riktigt glad!!!) Rs mormor fick en aladdinask och sedan var med vi med på en fotölj till henne också! Lyckad jul!

Kommentarer:
Postat av: Nina

Det låter som en härlig jul! Hoppas att ni får en mysig "jul" i örebro. Kram.

Postat av: Nina

Dedt tror jag absolut att vi kommer få! Ha en riktigt god fortsättning och trevligt nyår! Kramar!

2007-12-27 @ 00:21:50
URL: http://ninaedwards.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits