All alone

Ikväll blir jag själv igen. Har varit ensammen hela veckan. R har spelat innebandy varje kväll denna vecka (okej, det har ju bara gått måndag & tisdag) och nu ska han spela ikväll igen. I vanliga fall spelar han bara måndagar och onsdagar men igår ville de på jobbet att han skulle spela med dem också. Ikväll är det extra tråkigt för det är sen träning så jag får somna själv... Det gillar jag inte... Vill ha min älskling bredvid mig. Eller ja, bredvid mig ligger alltid Cesar, men bredvid honom ska R finnas.

På tal om att ligga bredvid så kom Cesar imorse och kröp nära mig för att mysa och jag klappade lite på honom (så mycket jag orkade...) men han blev rädd när Rs väckerklocka ringde och sprang iväg. Efter ett tag kom Zorro istället och skulle krypa nära och mysa. Jag låg på sidan och han låg bredvid mig, i höjd med bröstet ungefär. Efter ett tag känner jag hur han lägger tassen på min mun för att få uppmärksamhet. Då ville han att jag skulle klappa på honom och insåg att en klo i läppen ska väl få kärringen att klappa lite på mig. Som tur var hade han dom inte helt ute... Ajaj annars... Nej, nu ska jag snart stänga ner här och ratta hemåt till tonerna av...hmm...vi får se vad det blir...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits