Bil-schema

Eftersom det inte riktigt fungerar med samåkning för mig och R får vi göra upp ett litet schema för vem som får ha bilen. Det krockar dock lite grann. Varannan måndag slutar jag 17 och vill då gärna ha bilen, samtidigt som R har träning på måndagar och om han inte har bil hinner han inte dit i tid. Så vi kom överens om varannan måndag och hoppas det fungerar. Dessutom blir det varannan fredag också. När jag slutar sen fredag är det skönt med bil (skönt det hade varit att ha bil idag!!!) och då blir varannan perfekt. Sen ville R gärna ha bilen på torsdagar också, kommer inte ihåg varför. Så jag får väl onsdagen då! Tisdag får vi slåss om. Det är svårt det här =) Men det är ett i-landsproblem jag gärna står ut med. Nu måste vi bara hitta vinterdäck till nästa onsdag, annars kommer ingen av oss köra bil nästa vecka...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits