Början på en lång dag...

Sådär, då var dagen D här =) Nä, så illa är det väl inte. Men det är ingen dag jag längtat efter direkt. Andra dagen denna vecka jag får sitta till 17. Jag har ca 5-6 kunder idag dessutom. Några faxar och några ringer jag. Hur lite som helst att göra. Laddat har jag gjort i alla fall; Tagit med mig frukt (päron & banan), en liten påse godis och en dricka till eftermiddagen. Och boken såklart. Den kommer jag ju inte klara mig utan. Så detta ska väl gå. Hoppas allt fungerar smidigt om något skulle krångla sen bara. CH satt ju förra fredagen och fick inte tag i någon på lagret när det var något han behövde hjälp med. Men om det blir så igen är det ju ingen idé att vi säljare sitter kvar, då finns det ändå inget vi kan göra. Visst, vi kan slå ordrar men om ingen plockar dem sen spelar det ju ingen roll. Jaja, om en timme ska vi ha lite vinprovning så det är en ljuspunkt i min dag. Och att det bara är 5 dagar kvar tills vi får bilen. Jippie! Nästa fredag kan jag glida hem från jobbet i min nya fina bil!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits