Dåligt samvete

Usch, just nu präglas mina arbetsdagar av dåligt samvete. Imorse när jag gick hemifrån höll mitt hjärta på att brista... Jag har varit hemma så lite den senaste tiden och missarna har fått vara själva så mycket. Jag vet att de kan busa mycket med varandra och har ju sällskap av varandra hela tiden, men man märker på dem att de tröttnar. Imorse skrek Cesar på mig hela morgonen, gick efter mig och strök sig emot mig. Han älskar vår stol vid datorn och när jag flyttade lite på den hoppade han upp i den och började jaga min hand för att få busa lite. Jag busade lite med dem igår kväll, men vi käkade middag hos Rs föräldrar så vi var inte hemma förrän 20. Och så hade jag en massa att göra så jag hann inte leka med dem så länge. Idag ska jag försöka. Borde vara hemma i normaltid idag om inget konstigt händer.

Bävar inför imorn. 17.00. Har redan idag tagit med en bok så jag inte skulle glömma det imorn. Ska nog köpa en liten godispåse att ha till eftermiddagen, mitt blodsocker går i botten vid 15.00. Men jag är lite nervös. Händer det något här uppe på sälj (problem med leveranser eller ordrar) finns det bara jag kvar här och då måste jag fixa det. Nervigt... Håller tummarna att allt går som det ska.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits