Ödsligt

Det börjar bli ödsligt på företaget nu. Alla går 16.00-16.30. På fredag kommer det verkligen kännas tomt, då går ju alla gärna lite extra tidigt. Iochförsig är det några som måste stanna till 16 på fredag, men det kommer defintivt vara ganska tomt här under eftermiddagen. Nu har jag 20 minuter kvar. Försöker roa mig med att slösurfa, men det känns som att jag kollat på allting som går att se typ =)

Kan passa på att berätta lite om hur helgen varit. Fredagen var lugn och skön, vi var hemma och kollade på Vänner. Det var väl i princip det vi gjorde. På lördag kom J & C, det var jättetrevligt! Åt gott och hade trevligt. På söndagen åkte vi iväg och letade bil. Kollade lite närmare på en som vi kollat på på internet redan. Jag tycker fortfarande den är lite för dyr, men om vi köper den går vi inte över den månadskostnad vi satt som maxgräns. Så egentligen är det bara handpenningen som måste lösa sig. Förhoppningsvis löser det sig ikväll och då ska vi åka och provköra den imorn. Gillar vi den så tar vi den tror vi. Tror vi. Den är mycket större än jag tänkt mig, men skit samma. Det finns ingen sån bil som jag tänkt mig ändå så det är lika bra att satsa på denna som verkar jättebra.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits