Över till bilen...

Ja, för att tala om trevligare saker så har vi ju som sagt hämtat bilen nu! Det var riktigt härligt! Jag körde den en liten sväng och det är svårt att fatta att det faktiskt är VÅR bil. MIN bil. Så grymt skönt. Men det kommer inte kännas helt okej förrän vinterdäcken är på. Hoppas, hoppas, hoppas att de kommer på fredag. Men jag tror inte det. Man kan följa hur långt de kommit med däcken och det verkar inte gå speciellt fort så de kommer nog inte förrän måndag. Skulle vara riktigt surt. Vill ju ha helgen på oss att byta dem. Hmm, vart gör man av sommardäcken då? Ska helst stå svalt, men det kanske funkar att de står i förrådet de få månaderna fram tills att de ska på igen. Sen kanske vi får ställa vinterdäcken hos Rs syster. Om vi är snälla.

Kommentarer:
Postat av: Sandy

Det var inte för det du skrev som jag la till raden i inlägget, skrev till det bara för att slippa skriva det i i kommentarer senare.. Kram!

Postat av: Nina

Va skönt att höra, kände själv när jag läste igenom inlägget att du kanske kunde tolka det så. Hoppas att middagen imorgon piggar upp dig lite grann. Kram!

2007-01-18 @ 18:07:32
URL: http://ninaedwards.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits