Redo för vinter

Nu är bilen äntligen redo för detta vinterväglag. Däcken är på, eller ja, de borde vara det vid det här laget. Gick in för ca 25 min sen och då var det bara ett däck kvar. ÄNTLIGEN kan vi börja använda bilen. Dock vet jag inte vem som får den imorn. Det är min tur (har aldrig haft den till jobbet), men jag slutar redan 14.30 och dessutom ska ju R hämta mig efter firmafesten så egentligen tycker jag att han är värd att få ha den imorn. Meeen...sen måste han ha den på måndag och då blir detta massa dar kvar tills jag får ha den... Hmm, ett evigt bekymmer =) Hur som helst är jag glad att det är fixat! Nu kör vi på Nokian Hakkapelitta 4 som ska vara bra däck. Är glad att vi inte snålade och köpte skitdäck.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits