Rundtur

Det blev en ordentlig rundtur för oss idag. Vi tog med oss Rs mamma och åkte först iväg till Olskroken för att kolla i en garnaffär. Där inhandlade jag 3 nystan garn i brun alpacka för att göra mig en halsduk. Ska börja imorgon, får se hur det går =) Sedan var det vidare till Allum. Där blev det lite mer shopping. Kollade efter ett album jag vill ha, Lisa Ekdahls första skiva, men den fanns inte. Köpte sånt där porplåster för näsan, länge sedan jag använde sånt. Annars blev det inte så mycket mer för mig där. Efter det åkte vi vidare till Ikea (ja, vi är glada över att ha en bil!). Där shoppades det desto mer. Kom tillslut hem med:

* 2 kuddar till soffan

  


* 2 bruna plädar (varav den ena jag klippte ett hål i när jag skulle ta bort plasten om när jag kom hem. Rätt sur är jag på mig själv, dock var det inget stort hål. Men jag vet ju att det finns där.)



* En lampa till fönstret i köket. Det är så mörkt där märkte jag när jag tog ner ljusstakarna.



* En stor kastrull till typ spaghetti och sånt.
* En visp, våran gick sönder häromveckan.
* En 15kr vas att ha tulpaner i nu när de kommer!

Det känns skönt att få detta köpt! Vi behövde förnya vardagsrummet lite, och våra plädar var fulla av katthår, så nu får katterna varsin att gosa med så tar vi dom nya! =)

Bilder från ikea.se

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits