Sena dagar

Jag är inte den som gillar att komma hem sent när jag jobbat hela dagen,men denna vecka är som förgjord. I måndags kom jag hem kvart över sex, igår var vi hemma strax efter sju och idag ska jag till optikern efter jobbet (ett kort återbesök förhoppningsvis) vilket gör att jag blir sen hem idag med. Jag som gillar att ha det lite lugnt och skönt på kvällarna efter jobbet, men nu hinner jag inte riktigt slappna av. Skönt när vi får bilen nästa vecka =) Det som är tråkigt är att vi fortfarane måste köpa ett busskort varje månad, eftersom vi inte kan samåka, men busskorten har sänkts i pris fr.o.m årsskiftet (eller snarare så har västtrafik höjt ungdomsgränsen från 20 till 26 år) så det blir ca 180 kr billigar per månad. Det gör mycket! Ser fram emot att få köra runt i vår nya skuta! Tänk att vi faktiskt har en egen bil nu. Det har Mindy också, fr.o.m måndag! Så vi har kunnat prata lite med henne om detta under tiden vi kollat på bil eftersom hon är i exakt samma sitaution. Hennes blev en sprillans ny Ford Fiesta. Trevligt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits