Skumt

Det känns jättekonstigt. Jag är redan hemma, och klockan är bara 14.30. Jobbade bara till lunch idag, skulle till Vårdcentralen igen och spola örat. Läkaren upptäckte en vaxpropp när jag var där för 3 veckor sen. Har behandlat med revaxör i tre dagar så imorse när jag vaknade var hela örat igentäppt. Hörde nästan ingenting på höger örat, så det var skönt att bara jobba halvdag. Det är i alla fall skönt att allt med öronen är klart. Det jag är lite bekymmrad över är att jag haft tinnitus i höger örat sen jag var sjuk. Trodde det berodde på förkylningen och vaxproppen, men nu efter spolningen hör jag det fortfarande. Blir lite orolig att jag fått det permanent. Och självklart glömde jag säga det till sköterskan eftersom jag bara hör det när det är helt tyst omkring mig. Usch, vill inte behöva gå och tänka på det hela tiden...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits