Snart fredag igen

Denna vecka har gått sjukt fort. Imorn är det fredag igen. Sköööönt! Hoppas att det håller sig till plusgrader dessa kommande dagar. Däcken verkar inte vara på ingång än på ett tag... Trist, men så är det.

Jag har riktigt ond huvudvärk just nu. Den kom krypande under dagen, hade det stressigt i princip hela dagen och glömde i stressen bort att dricka vatten, vilket jag alltid brukar vara bra på annars. Det blev lite bättre när jag åt middag och sedan mixade mig en stor smoothie. Supergott! Till helgen ska vi nog åka till Allum i Partille och kolla runt lite. Har inte mycket pengar att shoppa för, men vi behöver storhandla och det är kul att åka till nån annan affären än den man alltid handlar i. Dessutom ska jag och Rs mamma leta garn. Jag har bestämt mig för att börja sticka. Gjorde det när jag var yngre och det var rolig sysselsättning. Sa det till svärmor och hon tyckte vi skulle sätta igång båda två! Sticka tröjor till Alvin kanske?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits