Utmanad

Jag har blivit utmanad utav Exotica att lista 5 saker om mig varav 1 grej ska vara falsk. Här kommer dom!

♣ Jag spelade piano när jag var yngre och tappade bort mig flera gånger under en uppspelning. Försökte springa ut ur rummet i ren panik, men min lärare stoppade mig och tvingade mig att spela igenom hela låten.

♣ Jag och två kompisar snattade ganska mycket godis på Konsum när vi var yngre och fick sådan ångest att vi gick tillbaka till butiken med lite av stöldgodset och lämnade en lapp där vi bad om ursäkt.

♣ Jag har åkt fast för fortkörning - körde 87 på en 70-väg, men som tur var hade prövotiden på körkortet gått ut.

♣ I lågstadiet spelade jag dragspel. Inte för att jag själv ville - utan för att min kompis spelade och jag ville göra som hon gjorde.

♣ Jag bröt armen när jag gick i 4 - och gick runt med den bruten i över 24 timmar innan jag insåg att det var dags att åka till akuten.

Jag utmanar följande personer att göra denna lista

Nina

Lii (om du hinner under din jorden-runt-resa)

Sandra

Mi

Cez

Kommentarer:
Postat av: lii

hon kom fran goteborg sa det ar alldeles sakert din gamla klasskompis! :) haha varlden ar bra liten ibaldn...
ja ska utmana dig sa fort jag far ro i kroppen.. hihi mkt som snurrar i huvet nu o forst maste ja bara blogga pa lite om de sista handelserna. tack for utmaningen :)

stor kram!

Postat av: Carro

Det är helt klart det med fortkörningen. Kan inte minnas att jag hört det någon gång så det måste vara falskt. Rätt el fel?
Kram

2007-01-05 @ 19:17:44
Postat av: Sandra

Nu har jag gjort utmaningen, jag tror att fortkörningen är falsk!

2007-01-05 @ 20:04:06
URL: http://zazzriz.blogg.se
Postat av: Exotica

Jag gissar på fortkörningen jag med.

2007-01-06 @ 22:46:04
URL: http://exotica.blogg.se
Postat av: saom

Jag tror att det med dragspelet var falskt.

2007-01-07 @ 00:39:10
URL: http://saom.blogspot.com/
Postat av: Em

Jag hoppas att piano-grejen är falsk, herregud vilken hemsk pianolärare annars! Skulle ha grinat ihjäl mig...

2007-01-07 @ 00:46:54
Postat av: Nina

Nu är svaret publicerat. Som många gissade så var det fortkörningen.

Em: Det var riktigt hemskt. Jag blir illa till mods fortfaranade när jag tänker på det. Det hade varit bättre om jag bara fått gå ut därifrån... Usch!

2007-01-07 @ 00:51:53
URL: http://ninaedwards.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits