Världens bästa sambo

Jag har världens bästa sambo. Det har jag konstaterat många gånger förut, men fick ännu en gång insikt om det idag. Det var stopp i spårvagnstrafiken imorse (det är nog stopp fortfarande), och inte vilket stopp som helst utan en spårvagn hade spårat ur. Sånt tar nog ganska lång tid att fixa till. Så jag ringde R som var på väg till jobbet (ja, han fick ha bilen idag) och självklart kom han och hämtade mig och skjutsade mig till jobbet även om det gjorde att han blev sen till sitt jobb. Han är en riktig pärla. Sen sa han imorse att jag inte behövde tänka på tid ikväll (efter firmafesten) utan verkligen stanna så länge jag ville även om det blev mitt i natten. Nu kommer jag nog inte stanna så länge, men det är verkligen gulligt att han är beredd att hämta mig när som helst. Du är helt galet underbar, älskling!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits