Antagligen..

..blir inte detta inlägg så intressant. Men skit samma, jag skriver ändå.

Spökslottet på Nolhaga i lördags var väldigt kul! Det hela började med en scen där en person dör. Därefter fick man följa efter karaktärerna som man själv ville för att samla ledtrådar och lista ut mördaren. Vi har helt fel, men det var riktigt kul ändå! God mat fick vi också, och då gick karaktärerna runt bland borden så man fick ställa frågor. Det var lite svårt att komma på frågor först, men det lossnade efter ett tag.

Igår hade vi en riktig slappdag. Åkte bara iväg till affären för att handla, annars gick vi inte ut på hela dagen. Tror vi såg säkert 10-15 avsnitt Frasier. I love Frasier! Man behöver verkligen såna dagar ibland, hoppas vi kan ta oss en liknande dag snart!

Kommentarer:
Postat av: Mams

Förbinder man sig att inte avslöja mördaren för kommande besökare? Eller byter de mördare? Vinner man nåt? Har jag en affärside? Nej, jag vill nog bara briljera, om jag skulle komma till Nolhaga nån gång.Det låter som ni haft riktigt kul!

2008-11-04 @ 20:47:46
Postat av: Nina

Haha, jag vet inte om får avslöja mördaren eller inte. Det sa de ingenting om :) Byter mördare tror jag inte de gör, men vad vet ju aldrig! Du skulle nog briljera på Nolhaga, vi får ta med er dit nästa år om det går igen då! Jättekul!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits