Fundering...

Jag blev lite fundersam när jag läste en kort artikel om vad Jennifer Aniston sagt angående hela den här Angelina Jolie-Brad Pitt historien... Hon sa i en intervju att det var väldigt ocoolt gjort av Angelina. Jo, visst, att inleda en affär med en gift man är kanske inte helt okej. Men är det inte Brad som bär det yttersta ansvaret? Eller? Han var gift, han var otrogen. Tycker det är synd att det så ofta är så att tjejer går på varandra. Klart jag hade varit förbannad på båda två om jag hamnade i en sådan situation, men tycker nog fortfarande att det är Brad som är den största grisen i dramat... Och verkar inte de två lite knasiga? Det här med alla barn verkar ha gått lite över styr...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits