Mysig eftermiddag

Ibland blir man överraska över hur dagen blir. Jag var inte laddad alls idag. Riktigt jävla måndagstrött, plus att vi hade en liten "mini-mässa" på Barken Viking som man gärna skulle besöka efter jobbet. Var inte alls sugen på det, men eftersom några av mina kunder hade frågat om jag skulle dit och jag sa ja, var det inte mycket att välja på. Men jag hade hur trevligt som helst. Var inte där mer än nån timme, men det var ju så mycket folk man känner där så tiden bara flög iväg. Fick lite god mat och kladdkaka på köpet också =) Och lite kontors-skvaller också, vilket alltid är en liten extra krydda! Missade en av mina härligaste kunder tyvärr, hon hann gå innan jag hann fram och prata. Men annars fick jag ansikten på några stycken vilket var riktigt kul! Härligt när något man trott skulle bli så trist och tråkigt blir riktigt kul!!

Kommentarer:
Postat av: Mams

Ja, livet är fullt av överraskningar, snart kommer ju vi att ställa till med en, du och jag. Jag blev överraskad efter Spanienresan att jag trots så många år i arbetslivet skulle tycka att det var kul att komma tillbaka till jobbet igen! Det var toppen! Mina elever är ju så underbara och jag kände mig så efterlängtad!Ibland är allt bättre än man tror!Puss!

2008-11-04 @ 20:56:45
Postat av: Nina

Det är härligt när man känner så, och när vardagen kan bjuda på en överraskning ibland. Va skönt att höra att eleverna är snälla, det måste de ju vara mot min mamma :) Puss puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits