Ny resa

När man är på en sån resa som vi var på i september/oktober hinner man inte fundera så mycket på vad man upplever när man är mitt i det. Bearbetningen kommer när man kommit hem och det är först då man verkligen tänker efter vad det är man upplevt. Jag tänker mycket på vår resa och önskar såklart att jag haft allt det där framför mig istället. Man längtar liksom tillbaka till de där 3 veckorna och vill göra om allting igen. Mest tänker jag på New York, som verkligen fastnade hos mig. Jag tror det är för att NY var som jag trodde det skulle vara. Stort, fullt av liv, aldrig tyst, alla slags människor och bara helt fantastiskt! Jag måste definitivt tillbaka dit, och R och jag har redan börjat prata om nästa resa. Jag förstod nästan innan vi åkte att denna resa skulle leda till ännu en. Om man får möjligheten att göra en till resa skulle jag vilja åka tillbaka till NY, sen vidare till Las Vegas och avsluta i San Fransisco med omnejd. Man vet aldrig hur livet ter sig och vad som kommer hända, men ser mitt liv ut ungefär som nu hösten 2010 blir nog resan av då.

Nä, nu ska jag gå och göra en smoothie till Desperate Housewives, som visats sig vara bättre än väntat trots hoppet 5 år fram i tiden. Trodde inte alls det skulle bli bra, men än så länge gillar jag det efter att det gått några avsnitt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits