Nya tider

Ja, jag ska försöka så gott jag kan i alla fall, att börja om lite grann. Vi har alltid farligt mycket godis, kakor och annat på jobbet som lockar en. Själv insåg jag att det inte funkade i veckan och bestämde mig då för att det är totalt sockerförbud på jobbet för mig nu. Ska inte äta något sådant på jobbet, och inte heller hemma. Har tänkt att jag ska ha en dag i veckan där jag kan få köpa lite godis eller glass, men sen ska jag verkligen försöka hålla mig ifrån det. Denna vecka blev det världens godaste glass i fredags, Ben & Jerry's Half Baked. Jag har nästan en sjuk relation till den glassen. Blir liksom helt euforisk när jag får äta den =) Det känns som jag har lite mer motivation denna gång, och tror att jag kommer klara detta rätt bra faktiskt! Vi har också mycket frukt på jobbet så det blir sånt istället. Och så Extra Drops lakrits med hallon i. (och de är ju bra för tänderna oxå!)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits