Over and out

Som ni märkt har bloggen gått på sparlåga i ganska många månader nu. Har inte haft inspiration eller lust att blogga. Ibland har det kommit över mig och jag har skrivit av mig lite grann, men det har varit alldeles för sällan. Istället för att ha bloggen som en rolig grej har det blivit något som hängt över mina axlar, därför är det dags att säga adjö! Efter nästan 3 ½ år som bloggare är det inte roligt längre och då ska man inte göra det heller. Kommer självklart fortsätta läsa alla underbara bloggar som jag alltid läst och fortsätta kommentera! Och allting här kommer ligga kvar, för min egen skull så jag kan gå tillbaka och läsa när jag känner för det. Tack till er som läst och kommenterat! Jag har haft jättekul med detta!

PUSS och hejdå!


Kommentarer:
Postat av: Carro

Vad tråkigt =(. Kommer sakna dina roliga uppdateringar! Men jag får väll ta å ringa dej istället =).



Kram på daj!

2008-11-22 @ 14:02:58
Postat av: Mams

Sorgligt, men ok! Då tar jag över ett tag, vet bara inte hur man gör. Jag får väl hjälp av Pappa C, ändra profilbild och så!Det är ju inte så lätt att ta efter en som är så bra på det hela! Hur ser våra katter ut i bild? Feta och osnygga! Vi fotar ändå, bloggen måste ju gå vidare!Puss o kram!

2008-11-22 @ 22:08:25
Postat av: Nina

Nej vad synd! men jag förstår dig.

Kram.

Postat av: Nina

Va söta ni är allihopa! Kommer sakna detta mycket, man har ju hållt på i några år nu och det känns konstigt att inte göra det längre... Men också skönt, annars hade jag ju inte slutat.



Haha, mamma det är bara att gå in på blogg.se och skapa dig en egen blogg! Jag vet inte varför profilbilden inte syns längre, har försökt fixa det men det funkar ändå inte...

2008-11-23 @ 14:30:08
Postat av: Sandy

Tråkigt men jag förstår dig! Har kännt samma sak några gånger men ändå fortsatt! Ha det bra!!

2008-11-23 @ 16:07:04
URL: http://mittegetliv.blogg.se/
Postat av: Mams

Jag vet, men är inte säker på hur kul det skulle vara att läsa min blogg! En Frökens bekännelser? Farmors Funderingar? Nja, det hade varit bättre att få låtsas att man var 24, men OK, jag får väl fortsätta på mina memoarer och se om jag kan få dom utgivna på nåt udda förlag!Wish me luck and I give you my blessing!

2008-11-26 @ 19:00:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits