Tandläkaren

Hua, imorn ska jag till tandläkarn. Sist hade jag inte ens tandsten och var en tråkig patient tyckte de fredagsglada kvinnorna som tog hand om mig då. Imorn är det måndag och jag tror inte de är lika glada då, dessutom tror jag inte jag går därifrån med lika bra resultat denna gång. Det ilar lite i en av mina redan lagade tänder. Vi får väl se... Men gott att gå några timmar tidigare från jobbet en måndag i alla fall. Har sjukt mycket flextid så det är bara bra =)

Ja, just det...min årsförbrukning toapapper kom i fredags och står kvar på mitt kontor (Jag hade ingen bil i fredags). Dom ska med hem plus att jag ska köpa 10 kg kattmat (djuraffären är nära tandläkarn) också... Det blir nog att gå två ggr från parkeringen. Och vart ska vi göra av 2 balar toapapper?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits