Youtube-junkie

Youtube är ju bra, men så mycket som jag kollat på Youtube det senaste har jag nog aldrig gjort tidigare. Och den stora frågan är ju: Va i helvete gjorde vi innan YouTube? Man hittar ju i princip allt där. Gamla klipp från Trasdockorna, vilken låt du vill m.m. Kollade på några klipp från min favvo-serie som tonåring, Dawson's Creek igår. Nostalgitripp! Här kommer två klipp. Det första får mig att skratta eftersom det innehåller två favoriter kombinerat i ett =) Det andra är Wyclefs Mona Lisa, en underbar låt som jag helt glömt bort. Sökte upp skivan Wyclef Presents the Carnival på Letssingit och upptäckte att jag kunde nynna på varenda låt på skivan och insåg att jag levde med den några månader i högstadiet!

Kommentarer:
Postat av: Nina

Gillar också youtube, kul!



Wyclef är grym =)

Postat av: me

Måste säga att jag inte riktigt hängde med där, men förstår att detta var du och då..Kanske blev det ryckt ur sitt sammanhang för gamlingar som mig(me)Tänkte att du borde uppdatera profilbilden, du har ju faktiskt fyllt 24! Puss o kram, vi hörs! Kanske kan jag övertala f att gå på SELF koreograferad av Self, vi får se!

2008-11-20 @ 21:12:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits