Avslut

Precis som förra året vid den här tiden blev jag idag inspirerad av Sandra att summera året månad för månad. Hoppas det är okej att jag lånar din idé i år igen? =)

Januari
* Var hemma hos mamma och pappa till 8:e jan. Sen var det dags att åka hem och fixa med projekt och tentor. Vi hade utställning på Stadsmuséet och jag hade min fruktande omtenta på samma dag. Fick G på utställningen och G på tentan =)
* Bror fyllde 29:e den 16:e.

Februari
* Rs syster L gifte sig med sin P i de värmländska skogarna och vår bil pajjade på väg dit.

Mars
* Jag gjorde praktik på det företaget där jag numera jobbar.
* Jobbade mycket med examensarbetet.

April
* Avslutade praktiken med att få sommarjobb!!
* Gjorde inte mycket annat än ex-jobbet.

Maj
* Skrev klart ex-jobbet helt
* Började jobba extra för att förbereda inför sommarjobbet.
* R fyllde 22 den 8:e

Juni
* Tog min examen den 2:e juni
* Började jobba den 5:e juni.
* Var hemma hos mamma och pappa på midsommar.
* Firade min brorson som fyllde 1 år.
* Fyllde 22 år.

Juli
* Jobbade.
* Robbie Williams på Ullevi. En magisk kväll med en magisk man. Läs mer här
* Åkte till Åland med mamma och hade det underbart!

Augusti
* Mest jobb. Fick förlängt till årskiftet på viket.
* Pappa fyllde 53.
* Firade 5 år med R.

September
* Åkte till Naxos den 9:e september!!!
* Förlovade mig med R samma kväll som vi kom ner.

Oktober
* Mamma fyllde 53, R och jag hyrde bil för att åka upp och fira!

November
* Morfar gick bort och vi fick åka till Köping för begravning.

December
* Fick förlängt vik till 28:e feb.
* Firade en underbar jul i Örebro
* Var sjuk större delen av december. Är fortfarande inte helt 100.
* Blev utflyttade från mitt kontor till korridorren igen.

Och en liten extra månad...

Januari 2007
* R och jag köpte vår första riktiga bil tillsammans.....????!!!!! (Jag hoppas jag kan skriva det nästa år i alla fall!)

Nu blir det Grey's!

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Självklart helt okej!! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits